Högerklicksskydd

fredag 6 december 2013

Blogg-comeback?

Jag vet inte om jag kanske ska börja blogga igen? Finns det nån som vill veta hur vi har det eller vad vi hittar på eller?

Har i alla fall haft en paus med bloggen sen i somras. Det kändes inte som att jag hade tid att ägna mig åt den.

Det har hänt en del sen sist. Viktigaste av allt - jag och Calle är tillsammans och har flyttat ihop igen, men inte i samma hus som förut. Numera bor vi 2 kvarter ifrån det gamla huset. Men jag trivs jättebra här med. Vi håller på att fixa och greja litegrann här i det nya huset just nu för att få det mer som vi vill ha det och vi har väl redan kommit en bra bit på väg. Det kommer att bli supernice det här. Kan det bli annat än bra när man delar hemmet med dom man älskar mest?

Jaha. Ett litet livstecken från mig.

Är det nån som är intresserad av att läsa mer eller?

1 kommentar: