Högerklicksskydd

fredag 5 juli 2013

Kalaspingla!


Gry gick just iväg till grannpojken Melvin på kalas. Så det är bara jag å Greger här hemma nu de närmaste 2 timmarna. 

Innan hon gick hemifrån så valde hon kläder å accessoarer själv sedan sa hon; "Mamma, har du sett nån sån här fin tjej förut? Jag är ju finaste i hela världen!"

Jag är ju förstås partisk, men självklart håller jag med henne. Min lilla prinsessa!

Jag & Greger följde henne till Melvins dörr. Greger tokgrinade sen hela vägen hem av besvikelse över att han inte fick stanna på kalaset. "Varföööööör? Varföööööör?!" Hans mest använda ord just nu. 

Nu sitter vi dock å tittar på Knatten & Lillebror på netflix. Så det gick över. (Lite hjälpte väl kanske godisasken till också - som han tryckte i sig på tre röda. Greger i ett nötskal).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar