Högerklicksskydd

söndag 14 september 2014

Nytt hemma



Köpte förresten 2 hyllor idag av Evelina & Mathias som köpte vårt gamla hus. Hyllorna fick hamna i hallen och det blev fint tycker jag. Väggen var så tom innan.
Vi köpte även nya köksstolar idag av Markus & Karro. Superfina, jag är hur nöjd som helst! (Syns det möjligtvis att min favoritfärg är turkos/petrol i alla möjliga nyanser?). När vi ändå var och hämtade stolarna så fick vi passa på att bebismysa lite med lille Milton också. Greger var så nöjd, han pratade om honom ikväll när han skulle gå isäng också. "Mamma, jag hinnde inte pussa Milton idag. Nästa gång vi träffas så ska han få 4 pussar... å 2 kramar". Hihi. Han gillar verkligen småbebisar, tror han tycker det är kul för att han får känna sig lite större då också, annars är han ju alltid lillebror.

Ja, just nu sitter vi och kollar på valvakan. Verkar inte alls bli det resultatet jag hade hoppats på i alla fall. Nog för att det inte är helt färdigt än men mja. Det känns lite läskigt i alla fall må jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar