Högerklicksskydd

fredag 25 maj 2012

Vår Ruset 2012


Behöver jag säga mer?

Igår var det så äntligen dags för Vår Ruset. 5 veckors förkylning som uppladdning var inte bra för konditionen men jag sprang runt hela ändå. 34 minuter tog det och idag har jag sån träningsvärk att jag knappt kan sätta mig ner. Härligt!!

Hade i alla fall en riktigt trevlig kväll igår med goda vänner, vi sprang och sen hade vi picknick tillsammans innan vi åkte hem igen. Sen måste jag säga att jag är sjukt imponerad över Calles syster Elin som aldrig sprungit tidigare. Hon kunde visst!! Hon sprang hela loppet tillsammans med mig så vi gick i mål på samma tid!

Nu ska jag äta lite frukost, sen får vi se vad jag och barnen ska hitta på idag. Ikväll kommer nog Merlinda, Peter & Lowa hit på middag. Det blir trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar