Högerklicksskydd

lördag 26 maj 2012

Tidig morgon!

Idag är det ombytta roller här hemma. Jag och Gry är vakna medan Calle och Greger ligger uppe och sover. Gry har sån hosta att hon inte kunde sova. Och igårkväll hade hon växtvärk i benen, så då kunde hon inte heller sova. Lillgumman. Jag hoppas det blir bättre för henne snart för det har varit såhär 4 nätter i rad nu.

Själv sitter jag redan i träningskläderna. Jag och Anna ska kila iväg till gymmet om en timme. Anna fick ett gymkort av sina svärföräldrar i födelsedagspresent tidigare i veckan så nu finns det inga ursäkter. Nu får vi peppa varandra att gå dit. Själv har jag inte varit där på säkert 2 månader. Först hade jag ju fullt upp med spinningen och sen har det ju varit den här jäkla förkylningen. Men nu är det dags att köra igång igen.

Träningsvärken från i förrgår sitter fortfarande i. Det gör fortfarande galet ont att gå upp- och nerför trappor, samt att sätta sig ner men förhoppningsvis lättar det snart.

Nä nu är det bäst att jag gör mig nån frukost om jag ska hinna med det innan det är dags att kila iväg.

Godmorgon på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar