Högerklicksskydd

torsdag 31 maj 2012

Pump it up!

Klockan 05.15 klev jag in på gymmet i morse. Nu ska det bli ordning på dom här små trådarna jag har till armar, bland annat!

Det var i alla fall sjukt skönt att träna på morgonen. Har försökt kliva upp tidigt de senaste två morgnarna utan att lyckas men idag var det tredje gången gillt. Så när jag kom hem igen vid halv 7 i morse så satt Calle & Greger och åt frukost. Gry sov fortfarande.

Nu är Gry hos dagmamman och jag & Greger är hemma. Får se vad vi ska hitta på idag.

Ja, å så bjuder jag förstås er på en "spänn-bild" på mina trådarmar. Jag får väl ta ett nytt kort om några månader igen för att se om det blivit nåt resultat... :)

1 kommentar:

  1. DUKTIGT! Önskar att jag kunde hänga med dig på morgnarna... Men då skulle jag behöva vara där typ 03.15 istället för 05.15 ;-) och det kändes väl inte så där överdrivet lockande!
    You go girl!!

    SvaraRadera