Högerklicksskydd

måndag 28 maj 2012

Försovning och strul med FK!

I morse for Calle tidigt in till stan för att lämna in bilen på service och sen skulle han göra några jobbesök också. Så därför skulle jag lämna Gry hos Maggan klockan 8 i morse. Jag och Greger vaknade 8.10 och då sov Gry än. Så vi hann inte dit förrän strax efter 9.

Just nu sitter jag och väntar på att bli uppringd av Försäkringskassan. Den här månaden verkar vara första gången på 2 ½ år som det blivit något strul med min föräldrapenning. Har inte ens fått en fjärdedel av den vanliga ersättningen verkar det som. Jag har fått för slutet av april men ingenting för maj månad än så länge så jag måste höra med dem vad det är som blivit galet. Jag antar att det har att göra med att vi den här månaden flyttade över dagar från Calle till mig eftersom han ändå inte kommer hinna vara föräldraledig i sommar då han just bytt jobb. Men ja, det kan ju bli en lite knaper sommar om jag inte få några pengar förrän tidigast i slutet på juni...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar