Högerklicksskydd

fredag 30 mars 2012

Favorit i repris!?

Jag börjar dock vara OTROLIGT less på att byta bloggplattform nu. Men jag vill ha en blogg där jag kan ändra designen själv, så nu fick det bli här och nu ska det väl verkligen vara färdigflyttat.

Har suttit halva dagen och bråkat med mobilbloggningsfunktionen här på Blogger/Blogspot. Men nu har jag äntligen fått det till att funka. Men då kunde inte gamla bloggen följa med. Så den har jag skapat i en annan blogg som jag kommer att lägga till en länk till här. Så jag har den under samma konto, men inte samma adress. Sen ska jag ta bort alla andra bloggar. Så kommer det bara finnas den här och den gamla kvar. Blogg.se-bloggen(candypie), Mama-bloggen och wordpress-bloggen försvinner. Men jag väntar väl ett tag med det tills ni hunnit ändra till denna adressen istället.

Så ska ni läsa kommer ni härmed få komma ihåg den här adressen:

i-am-elina.blogspot.com

Gamla bloggen kommer att finnas på

elinawi.blogspot.com

Välkomna hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar